Retourbeleid

Retour- en Terugbetalingsbeleid

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met je bestelling!
Wij willen het retourproces zo soepel mogelijk voor je laten verlopen.


Retourbeleid

Je kunt je bestelling binnen 30 dagen na ontvangst retourneren.
Houd er rekening mee dat de verzendkosten voor retourzending voor rekening van de klant zijn.
Ons magazijn bevindt zich in Azië, dus wees je bewust van eventuele verzendkosten.
De kosten voor retourzending liggen doorgaans tussen de $20 en $40.

Wij raden aan om gebruik te maken van een Track & Trace-service voor je retour, omdat wij niet verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor zoekgeraakte retourzendingen.


Volg deze 3 eenvoudige stappen om je product te retourneren:

Stap 1: Neem contact met ons op
Stuur een e-mail naar care@byluvera.com met je bestelnummer en de reden van retour.
Wij begeleiden je vervolgens bij de volgende stappen.

Stap 2: Verstuur je pakket
Zodra je instructies van ons hebt ontvangen, stuur je de artikelen terug naar het door ons opgegeven adres.
Gebruik altijd een verzendmethode met Track & Trace-code.
Als afzender ben je verantwoordelijk voor de retourzending, dus wij adviseren een traceerbare verzendoptie te kiezen.

Stap 3: Ontvang je terugbetaling
Zodra wij je retour in goede staat hebben ontvangen, verwerken wij de terugbetaling binnen 14 werkdagen naar je bankrekening.


Annuleringsbeleid

We begrijpen dat je soms van gedachten kunt veranderen.
Annuleringen zijn echter alleen mogelijk binnen 24 UUR na het plaatsen van de bestelling.

Voor vragen of hulp kun je contact met ons opnemen via care@byluvera.com.


Belangrijke opmerkingen

  • Om in aanmerking te komen voor een terugbetaling of omruiling, moet het geretourneerde product zich in de originele staat bevinden, met alle labels en etiketten nog bevestigd.

  • Het product mag geen tekenen van gebruik vertonen.

  • Wij behouden ons het recht voor om retouren te weigeren als wij constateren dat artikelen zijn gebruikt of beschadigd buiten onze controle om.

  • Alle retourzendingen worden op kosten van de klant verzonden naar ons centrale magazijn in Azië.

  • Als de retourzending wordt veroorzaakt door de consument, dan is de consument verantwoordelijk voor de verzendkosten. De exacte kosten zijn afhankelijk van de vervoerder die je kiest.


Voor verdere vragen of hulp kun je altijd contact opnemen via care@byluvera.com.
Wij helpen je graag verder!